Oj vad roligt..

Är alltid lika kul att logga in här och se kommentarerna hagla in ;P
 
Lånade med oss Maja från dagis igår.. Dom lekte superbra!! Skönt att det inte bara är massa bråk hela tiden.. Jag och Stina gick ut med båda barnen till lekplatsen här ute.. Och för en gångs skull tog jag med kameran :P
 
 
 
 
 
 
 
Gjort idag då?!.. Vaknade just före 8 av Vanessa! Hon sprang till soffan och slog igång Ipaden.. Hoppas hon hade klivit upp just före det :P Jag masade mej ur sängen och då sa hon att hon ville ha fil och macka! Jag fixade det till henne och gick sen ut me vovven.. Sååå tråkgit väder idag!
 
Lekte hemma en stund.. Dockor, dockvagnar, pärlbrickor, gömma sig, bilarna osv osv.. Sen frågade jag henne om vi skulle gå och fika! Vart lite paff när hon svarade nej :P En sen kom hon på att hon ville gunga, Så då ville hon snabbt iväg! :)
 
Fikade på Vetehatten.. Konstigt att man inte är där oftare och fikar med tanke på att dom har fin lokal, bra fika och framförallt bra priser! Vi delade på en leverpastejmacka och sen fick hon sin chokladboll som hon gnällde om hela vägen till stan! När hon hade ätit klart sa hon "Mim hem vovve sam".. (Jag hem till vovven som är ensam).. Vet inte varför hon började tänka på att Bobby var hemma själv mittiallt :P Efter det mötte vi upp min kusin Anna-Maria och hennes dotter Ebba.. Barnen lekte i lekparken på stan.. Gungade, klättrade och åkte rutchkana! Vi kände att det började komma mer regn, Så vi begav oss hemåt! Dom stannade en stund och sen gick dom vidare till Linda eftersom Ebba skulle vila.. Precis när dom var på väg sa Vanessa att hon var trött och ville vila.. Så jag fixade lite lunch åt henne och sen skuttade hon i säng! Lite bökande idag faktiskt.. "Mamma, filten".. "Mamma, tutten"..Men till sist somnade hon! 
 
Knackade på dörren för en stund sen.. Var Sara, Elin och Rosa.. Jag ställde mej ute i farstun för att inte Vanessa skulle vakna. Ska fara till min moster på kalas sen, Och det hade varit mindre kul att ha en trött Vanessa där :P Dom kom förbi med mina saker jag glömde där ihelgen och pengar som Sara var skyldig :) Tack för hemleveransen! 
 
Aja, Ska kika vidare lite och sen ska jag plocka iordning lite om jag is.. 
 
 

Kommentarer
Postat av: linda

Jätte fina bilder

2013-06-21 @ 06:48:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback