2013..

Nytt år och nya möjligheter!..
 
Tror det här året kommer bli riktigt bra!! Kommer nog bli många förändringar..
 
Det här året då..? Jag har ju minne som en guldfisk, Så vet inte alls vad jag har gjort varje månad! Haha.. Vissa har skrivit en hel resumé om deras år månad för månad.. Jag kommer knappt ihåg vad jag gjorde förra veckan :D
 
Största sakerna som hänt är väl Vanessas utveckling! Min älskade lilla unge.. Tiden verkligen rusar fram nu! Hon har inte börjat prata ännu.. Säger vanliga ord som mamma, pappa osv.. "klocka, docka, kaka" låter typ samma.. Vovve låter som "vovva" osv.. Jag vet ju vad hon menar, Men kanske inte lätt för alla att förstå! Hon är duktig på att visa vad hon vill ha fast hon inte kan prata! 
 
Aja, nu vaknade hon visst.. Inte en vidare lång nap hon tog idag! Aja, blir nog bra :) Ha ett toppenbra år allihop!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback