Söndag..

Tjenis!
 
Jaha, vad ska man säga om helgen då.. Jobbade igår! Efter jobbet for jag hem.. Busade med Vanessa och sen vid 16 kom Stina.. Vid kvart i 5 for vi till pappa för middag! Grillat kött, pommes och beasås :) Jättegoda efterrätter som Linda & Marcus gjort!! Eller ananaspajen iaf :P Den andra vågade jag inte ens smaka!
 
 
 
Satt där till just före 19.. Då for vi en snabbis på ICA och sen hem.. Hann leka med Vanessa en stund och sen fixade vi henne i säng! Då kikade jag och Stina en film.. Bortspolad :) Faktiskt helt ok! Tänkte så en annan först, Men den hade ingen text och vi var sugna på popcorn :D Enda nackdelen med popcorn.. Man hör inget alls när man tuggar.. då går det inte så bra att se film...
 
Imorse vaknade vi allihop just efter 10.. Stina for iväg på jobbet just före 11.. Då har vi andra lekt, ätit mackor.. Nu har vi lagt Vanessa för ett tag sen.. Hon har inte somnat ännu, Hör att hon leker med tutten :P Knackar in den i spjälorna emellanåt.. Aja, hoppas hon vilar ett tag för annars lär inte kvällen bli så rolig :P
 
Imorrm börjar en ny jobbvecka igen.. Hade det inte varit härligt om man slapp jobba?! Inte för det att jag inte trivs på mitt jobb.. Tvärtom! Jag älskar mitt jobb.. Visst att man kan vara less vissa dagar, Men det blir man nog på alla jobb.. Tänk vad skönt att aldrig ha massa tider att passa mm.. Tänk vad mycket roligt man hade kunnat göra istället!!! I mitt nästa liv ska jag vara multimiljonär!!! :)
 
Har gått runt och plockat som vanligt.. Att man drar fram så mycket på en dag är ju helt sjukt!!! Alltid massa saker framme på fel plats, saker på golven.. Näja, tar ganska fort när man väl tar sej tid för det.. Ska kika vidare nu ett tag! Hoppas ni haft en trevlig helg allihop! Avslutar med en bild på mina naglar som jag gjorde i fredags..
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback