Hej!

Jaja, Kanske dags för en update? Har väl inte hänt så mycket spännande som vanligt! Jag kliver upp, jobbar, är hemma, lägger Vanessa och sen kollar jag tv eller nån film.. Haha, spännande liv :D Nädå, händer väl lite emellanåt, Men den mesta tiden som jag inte spenderar på jobbet går till Vanessa! Och det är precis så jag vill ha det.. Hon kommer bara vara så här "liten" så kort tid, och jag vill hinna njuta av den så länge det går! :) Snart har man en skrikig och sur tonåring istället ;P
 
Jobbat 8-18.15 idag.. Gick och lunchade med Johan och Mange på Alla Tiders... Skönt att komma iväg från jobbet när man har långa dagar! Sen var det full rulle på jobbet.. Fått en massor gjort!! Skönt.. 
 
Ledig imorrn..Lämnar ändå Vanessa på dagis! Vill inte förstöra henne dagisvistelse med massa ledighet nu i början iaf.. Sen får vi se hur det blir! Kan ju vara skönt att vara hemma och ledig med varann också ibland..  Ska klockan 10 till MVC.. Måste ha nya p-piller! Känns löjligt att man måste boka tid för sånt.. Man kommer in, dom tar ett blodtryck och sen skriver dom ut piller.. Aja, skönt att få det bortgjort iaf! Hoppas dom skriver ut för 1 år.. sist fick jag för 3 månader! Efter jag varit där blir det lunch med Madde & Nattis.. Stina skulle kanske också komma om det är nån passande tid för henne :) 
 
Sen blir det väl att gå hem och plocka ihop lite.. Man måste passa på medan barnet är på dagis :) När Stina slutar jobber kommer hon hit.. Det var toppenbra eftersom jag bokat tvättstuga!! Liiite svårt att springa ner dit stup i kvarten när Johan jobbar eftermiddag! Hoppas nu dom fixat torkrummet.. annars blir jag gaaaaalen!!!!! Har massa tvätt så lär bli några maskiner...
 
I övrigt har jag väl inga direkta planer.. Jobbar på fredag & lördag.. Ska på kalas på Söndag! Kanske passar på att köpa present imorrn när jag är ledig och har tid att kolla :)...
 
Aja, ska kila vidare! Blir ett tråkigt inlägg utan bilder, Sorry!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback