Fredag..

Jobbat 10-18.15 idag.. Lååång och seg dag! Inte ännu helt på topp känner jag.. Halsen gör ännu lite ont till och från!! :/ Direkt efter jobbet gick jag till mamma och hämtade Vanessa! Fick middag också :) Just efter 19 gick vi hemåt.. Vanessa måste få lite tid "att varva ner" hemma ett tag innan det är dags för sängen.. Då somnar hon som bäst! Hon gick omkring och lekte ett tag och sen var det den vanliga rutinen.. 
 
*Ta av kläderna och blöjan
*Fixa välling
*Äta välling
*Borsta tänderna
*Sätta på blöja
*Sätta på pyjamas
*Gonatt puss och kram
*1 tutte i munnen och 1 i handen
 
Nu på sistone har hon börjat släcka lampan i sitt rum själv när hon ska gå och sova.. Och när man går in så stänger hon även dörren :) Sen går hon oftast till sängen och sträcker sej upp och försöker komma upp själv.. Det hade hon såklart aldrig lyckats med så det får hon hjälp med :P 
 
Idag somnade hon helt utan problem.. Kikade in i hennes rum typ 5 minuter efter jag hade lagt henne.. Hon låg redan då och snarkade :) Skönt! Då drog jag igen dörren helt eftersom Stina K var på väg tillbaks med Bobby! Hon har haft han i veckan litegrann.. Superskönt faktiskt! Vet att han har det superbra där och då har jag hunnit med massor! Vaska t.ex är i princip omöjligt med en hund som springer omkring.. Känns bara meninglöst att ens försöka få bort allt hundhår.. Går han breve det nyvaskade golvet och skakar på sej så ser man hur det faller ner massa hår..  Aja, det går väl an det också! Har man hund är det ju sånt man måste lära sej att leva med :) 
 
Dom har kört lite agility, långa promenade och lite lydnad! Skönt för Bobby, och han verkligen älskar att vara med Stina! Snor hennes bilder! Tror inte dom är hemliga eftersom dom finns på facebook :P
 
 
Och en bild hon tagit idag på deras promenad!
 
 
Vart för slö för att dra över nå bilder från telefonen så kändes så enkelt att bara sno dom från fb :P 
 
Aja, ska faktiskt gå och lägga mej nu! Jobb 9.50-15.15 imorrn! 
 

Kommentarer
Postat av: Stina K

Klart du får sno bilder, dom är som sagt inte särskilt hemliga :). Jag har bokat in mig och Bobby på söndagsträning i ridhuset (agility), från november till mars. Är ju hemmatävlingar i mars som vi ska dominera ;).

Svar: Aha, Va kul :)
Lotta Blom

2012-09-20 @ 02:45:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback