Måndag igen..

Haft en bra dag fast det är måndag! Kan väl inte finnas nån som gillar måndagar?! Då är ju helgen som längst bort :P 
 
Lämnade Vanessa 9 på dagis.. Jag var döödligt trött när jag klev upp just efter 8! Satt vaken till strax efter 14 och kikade Dawsons Creek! Såå bra serie.. Ett X år sen den kom men... Lika kul ändå :) Roligt att se lite dramatik när man själv inte har så mycket drama runt sej nåmer! ;P
 
Jobbade till 17 och då gick jag direkt till dagis för att hämta Vanessa! Tror ni hon njöt av att vara ensamt barn kvar med 2 fröknar?! ;P Hon gick omkrig med en dockvagn med 2 nerbädda dockor.. Ett halsband hade hon också hittat och hade på sej.. Jag tycker det är farligt med det på små barn! Aja, Nu hade hon ju 2 fröknar som höll koll på bara henne så.. Det var väl ganska ok :)
 
När jag frågade henne om vi skulle gå hem så skakade hon på huvudet! Hon hade väl alldeles för roligt för att vilja g hem! Tror jag det :) Efter lite bökande så gick det iaf bra att få på henne kläderna och gå hem.. Hon gick en bra bit själv, Men sen ville hon upp i vagnen! Skönt, Det tar som fortare så ;P
 
Kom hem och fixade mat.. Sen har vi lekt heela eftermiddagen! La henne strax före 20 och hon somnade som en sten!!! Skönt när hennes sovvanor är tillbaks som dom ska igen. *ta i trä* Är underbart med den här "fria" tiden på kvällen.. Kika tv, Kolla facebook, Kolla alla bloggar man följer etc...
 
Imorrn ska jag jobba 9-14.. Hämtar Vanessa på dagis 15 och sen vid 17 ska vi till Johans föräldrar och äta! Ska och träna med Lisa också.. Hmm.. Undrar vilket pass man ska ta?! Bodytoning klockan 19 eller Step & Sculpt klockan 20.. Får rådgöra med Lisa vad hon tycker!  Johan jobbar eftermiddag i veckan.. Men på Tisdag och Onsdag jobbar han förmiddag! Får passa på att träna då.. På onsdag ska vi på föräldramöte dock.. Aja, kanske hinner träna på Söndag.. Beror på hur Johan jobbar helgen!
 
Nåväl, Ska kika vidare ett tag nu innan jag bestämmer mej för hur jag ska spendera resten av kvällen.. Kanske en film, Lite mer serie..?? 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: tessi

Jag är väl lite udda men jah älskar Måndagar:)

2012-10-17 @ 12:06:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback