God morgon..

Vaknade just efter 8 imorse när Vanessa tågade in i vårt sovrum! Hon kröp upp i sängen och la sej tätt intill mej! Myyys! Johan kom in med vällingen efter nån minut och sen låg vi där och mös under täcket medan hon åt :) Jag var gryymt trött, Men det var ändå mys att få ligga nära henne på morgonen :) När hon ätit färdigt kom Johan och hämtade med henne och jag fortsatte faktiskt sova! Grymt skönt!!
 
Vaknade 10 av väckaren.. Kikat facebook, Läst alla bloggar mm.. Nu kanske det är dags att göra sej klar för jobbet?! Jobbar 12-18.15 idag! Sen har jag en som kommer och hämtar våran tvättmaskin! Den fungerar ju lite sisådär, Men den tvättar då rent iaf :) Den hakar sej i typ varje program så man får vrida manuellt förbi vissa punkter!.. Aja, skrev det i annonsen så, Det ver hon ju om!
 
Träningsvärken var inte alls så farlig idag faktiskt! Men fick höra nyss att det alltid r på dag 2 man har ondast! Ojsan, Kanske jag kommer ha jätteont imorrn då?! Aja, Helt klart värt det.. Är så länge sen jag tränat så det är ganska skönt att veta att man gjort nåt bra.. :)
 
Aja, ska iaf platta till håret nu... Ha en bra dag allihop!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback