Torsdag..

Vaknade av väckaren 8.. Klädde på mej, borstade tänderna och tvättade ögat! Herregud vilket tvättande det är hela tiden, men vill försöka allt jag kan för att slippa på tillbaks Blefariten nu!!! Är tacksam så länge den håller sej borta...

Väckte Vanessa vid 20 över.. Fixade på henne kläder, gav frukost och sen promenerade vi till öppen lek! Vi var först där (som vanligt :P).. Var där och lekte till typ 11.30.. Då jag jag, Madde, Nattis (och våra barn förståss) och mötte upp Stina för en lunch på Cafe Oscar! Liite synd om han som jobbade där idag.. Fanns ingen personal som kunde jobba förutom han och en tjej som skulle komma klockan 14!!!! Han tog typ 4 beställningar, gick och gjorde dom och gick ut med dom.. Sen tillbaks till kassan och började om! Just lite synd om han! Jag hade då fan klappat igen köket och bara sålt "färdiga saker".. Vadå stressigt att sköta kassa, alla olika kaffen/te, köket osv.. Nä fyy!

Sen gick jag hem och förde Vanessa! Strosade därefter raka vägen till jobbet.. Eller hämtade ut 2 paket på vägen men :) En ny "nappburk" eftersom Vanessa pajade den förra jag köpte!! Den här var i trä så den borde hon inte kunna förstöra??... Och i det andra paketet var det 4 par skor till Vanessa som jag vunnit på Tradera för 35:- :)

Aja, tiden rusade iväg nu.. Ska kila ut med Bobby nu och sen läsa lite bok.. Inne på 2:à Twilight boken! Är så grymt bra!! Vill knappt lägga ner när man börjat läsa :)

Trackback