Svar på kommentar! :)

Postat av Johanna: "Tips: de kan mycket väl vara närhet hon vill ha, hon kanske nöjer sig med sällskapet. Så tipset är att vara där om hon vill det:)

Sen de där med ögonen och eksemet, var inte du allergisk mot hund? Kanske är de du reagerar på?"


Jo vi sitter med henne när hon vill.. Man har inte hjärta att låta henne ligga för länge när hon uppenbarligen inte kommer somna utan oss där! Igår gick det relativt fort för henne att somna så jag hoppas det fortsätter så, och att vi sen kommer in i våra vanliga rutiner igen! :)

Jo, jag är allergisk för hund.. Men han är 3 år så känns skumt om det är han jag börjat reagera på först nu! Och känner jag av hundar så sväller ögonen och börjar klias.. Eksem hade jag mycket av när jag var liten! Men på typ 15 år har jag inte haft nåt alls i princip.. Haha, fan va gammal jag lät när det var så länge sen :P

Ska kolla med läkaren idag vad dom säger.. Ska även kolla det där med allergin men hoppas, hoppas, hoppas att dom säger att det inte kan bero på det! Vet inte hur jag skulle klara mej utan Bobby! :/ Men kan det vara en orsak till mina problem, måste man ju ta tag i det på ett eller annat sätt..


Kommentarer
Postat av: Linda

Men ni sov väl i samma rum som henne när ni var i Spanien? Kan ju vars därför hon "vant" sig. Om det är Bobby du reagerar mot så finns det medicin å hypersensabilisering. Är ju inte lika noga när det är vuxna som är allergiska, man får ju välja själv ;)

2012-05-29 @ 23:22:39
URL: http://www.cookiedragon.net

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback