Spanien!

Jaha, då var vi här då!!! :)

Flygresan hit gick kanonbra! Vanessa somnade i min famn efter typ 40 minuter... La ner henne framför oss (vi satt vid nödutgångarna, så vi hade massor med plats) på lite filtar.. Där sov hon typ 2 timmar!! Var grymt skönt att få äta ifred, läsa en bok osv :) Tog upp henne i famnen när "bältesskylten" tändes eftersom den vägen måste vara fri då.. Då vaknade hon till och ville inte somna om :)
&
Tog ca 1 timme sen med buss till hotellet...
&
Idag har vi solat & badat heela dagen! Vanessa har varit med Johan mest hela dagen eftersom jag ville hinna få lite sol! Fick nog lite för mycket sol :P bränt mej i princip överallt!!! Men det enda som gör ont är vänsterfoten! Svider och gör ont heela tiden.. Aja blir nog bra snart! Får ta det lugnt i solen imorrn! Kanske ligga och sola ryggen som man i vanliga fall aldrig vill göra?! Det finns väl inget tråkigare?!? Är ju framsidan man vill få färg på liksom :)

Vanessa verkar trivas mestadels.. Enda jag känner är bökigt är hennes mat och sovtider! Sovtiderna här blir inte ens i närheten av samma som hemma! Ska försöka rätta till det lite.. Men hur kul är det att vara uppe på hotellrummet varje kväll vid 19.30?.. Aja, ska försöka iaf! Kanske kan komma till rummet vid 20 iaf!

Fått Wi-Fi nu och då törs man ju surfa runt! Annars är man ju rädd att få värsta räkningen sen!! Suttit på Facebook, instagram, läst bloggar... Nu ska jag däremot gå och lägga mej och hoppas allt svidande gått bort tills imorrn!

Saknar min lilla Bobby där hemma!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback