Hemma!

Äntligen hemma! Kom hem igårkväll just efter 22... Möttes av Stina och en suuuperglad Bobby i dörren! :) Tror Vanessa saknat Bobby, herregud vad hon var på han heeela tiden.. Vart välling för henne direkt vi kom in och sen gick hon och la sej!

Jag och Stina satt å surrade till klockan vart just efter 00.. Då gick vi ut med Bobby och sen la hon sej på soffan och jag skuttade ner i sängen! Har bränt mej "mellan brösten" den dagen jag brände mej.. Har sviiinont ännu!?!? Känns som att skinnet är på tok för litet.. Stramar och gör ont mest hela tiden.. Aja, ser lite bättre ut idag än det gjorde igår så! Förhoppningsvis går det bort snart!..

Semestern vart inte alls som jag trodde.. Brände mej som sagt på dag 2! Och eftersom jag haft såå ont på vissa ställen så har jag inte vågat sola nå mer! Så jag kan inte direkt påstå att jag blivit brun.. Lite färg har jag väl fått, men den är väl mer en annan nyans av vit eller nå :P Nåja, reser man med småbarn så har man faktiskt inte heller tid att ligga och sola hela dagarna som man kunde göra förut! Så hade inte förväntat mej att bli kanonbrun heller :)

Ska försöka packa upp väskorna idag.. Skönt att få det bortgjort innan vardagen sparkas igång igen med jobb och allt som tillhör det...

Kom hem till ett välstädat hem igår iaf och det var guld värt!! Stina har varit här och städat, haft tvättstuga.. Hon har Tillåmed vikt in all tvätt :) fasen så skönt det var att se det när vi kom hem! Du är bäst Stina! <3

Aja, ska kika om vi har nåt hemma man kan äta till frukost! Tvivlar på det men.. Är väl det som är nackdelen när man varit bortrest! Allt ekar tomt.. Så blir nog att fara och handla sen idag!

Ha det bra allihop!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback