Söndag..

Happs, så var denna helgen redan slut.. Helgerna går på tok för fort! Dygnen borde vara 35 timmar :P Tänk vad mycket man hade hunnit med då!
£
Vaknade 10 av telefonen.. Var mamma som undrade om jag skulle med på auktionen.. Jag skuttade i kläderna, gav mat till Bobby och gick sen ut med han! Sen förde jag hem han och mötte upp mamma utanför auktionen.. Gick och kikade runt och var mest bara skrot så vi orkade inte stanna! Jag knatade hem igen och satte mej i soffan.. Läste lite bloggar och kikade facebook! Vanliga morgonsysslan ;P Johan for iväg vid 11 och precis innan så vaknade min lilla sjusovare! Fixade frukost till henne, men idag dög det inte med gröt så hon fick lite persikokröm, mjölk och smörgås.. Det gillade hon betydligt mer :)
Sen satte jag ner henne på golvet och började rensa i hennes rum.. När jag likså hade börjat så vart det lite flyttning av möbler.. Tog ut en smal hylla som varit i hennes rum och satte det i vårat sovrum! Äntligen fick jag det gjort... Idag har hon gått mer än hon studsat på rumpan!! Snart går hon nog på heltid! :) Kuul.. Då kan vi också börja leka utomhus när det är fint väder..
Håller på å fota henne som en TOK hela dagarna känns det som.. Men "bara" 1 månad kvar tills tatueringstiden! Har fått flera bra bilder men ingen som jag känner direkt att jag vill ha! Aja, hinner ju fota ett tag till.. Annars får jag väl ta med henne till studion och säga " henne vill jag ha" :D
Slog igång en tvättmaskin för en stund sen och när Vanessa vaknar från sin lur ska jag ta itu med disken!! Hon ville vils ovanligt tidigt idag.. Klev upp 11 och redan vid 13 började hon gnugga ögonen och gäspa.. Skumt! Aja, då lär det inte bli nån till vila idag antar jag.. Time will tell :) Är väl det som är skönt när hon inte börjat dagis ännu.. Är vi hemma och hon blir trött så får hon vila.. Behöver inte vara på speciella tider utan vi kan utgå helt utifrån henne! Det är grymt skönt.. Speciellt med tanke på hur mycket sönn hon behöver! Det har hon nog ärvt av både mej och Johan.. Finns det nåt bättre än att sova?? :D innan jag fick Vanessa kunde jag lätt sova till typ 14 om jag var ledig..
Aja, ska fixa och plocka lite mer medans hon ännu sover.. Blir inga bilder idag heller eftsom jag bloggar från ipaden! Men ikväll kanske jag lägger upp lite... Får se om jag orkar slå igång datan :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback