Jusst det ja..

Har ju faktiskt en egen blogg som behöver uppdatering ibland :P tiden räcker inte till känns det som! Dygnen borde ha åtminstone 5 timmar till.. Då hade jag varit supernöjd!! :) Har ju börjat jobba fullt nu så när jag väl kommer hem prioriterar jag all min tid till Vanessa.. Annars hinner jag aldrig vara med henne känns det som! Far iväg på jobbet när hon sover, och när jag kommer hem är det bara nån timme innan hon ska sova! Triist, men är väl så verkligenheten är.. Är iaf glad att jag bara jobbar 30timmar i veckan.. Räcker alldeles lagomt just nu!
Slutade jobbet 16 idag.. For hem och hämtade Bobby och gick ut med han.. Sen kom jag in, slog igång en diskmaskin och en tvättmaskin.. Nu sitter jag i soffan och väntar på att Vanessa ska vakna! Nu har hon börjat gå.. Lite vinglig och tappar hon balansen så skuttar hon vidare på rumpan :) Aja tids nog springer väl hon omkring! :)
Aja, ska kila.. Ha en bra helg allihop!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback