Hmm..

Dagarna springer verkligen iväg och blogglusten blir mindre och mindre.. Kanske för att varje dag ser i princip likadan ut.. Vaknar, kliver upp och klär på mej, går ut med Bobby, fixar mej iordning och sen går jag till jobbet.. Jobbar mina timmar, kommer hem, äter, är med Vanessa och allt vad som hör det till, söver Vanessa just före 20.. Sen blir det att kika film, serier.. Duscha, måla naglar osv osv.. Inte så jätte spännande alla dagar kanske, men jag stortrivs faktiskt! Få komma ut och vara sej själv på dagarna och inte "bara vara mamma" heela tiden är faktiskt ganska skönt.. Klart jag hade velat vara hemma med Vanessa längre om det gick men.. Trivs så här också! Och är skönt att veta att hon är hemma med sin pappa och att hon slapp börja hos en tillfällig dagmamma som det var på tal om..
Jobbat 9-14 idag.. Hade med mej sminket till jobbet eftersom jag tänkte gå och ta ett nytt pass efter jobbet.. Sminkade mej direkt jag slutade och gick till polisstationen! Så var maskinen trasig!!! Men suck... Vadå otur! Aja, får pröva igen om nån dag.. Känns superbra med sminket tillbaka i ansiktet.. Kommer inte ens ihåg sist jag var sminkad.. Ögat klias inte ännu så kanske kommer gå bra! Har köpt en allergivänlig mascara från Isadora.. Kanske den funkar? Hoppas på det.. Ska tvätta bort den på ett tag, ville bara känna mej lite fräsch ett tag :P
Ska fara och handla direkt min trötta dotter och man vill kliva upp från sin vila :) Tjing

Kommentarer
Postat av: Petra

Fortsätt läsa mitt ordbajsande ;) en dag tar min bloggmotivation slut, hehe!

2012-04-01 @ 22:56:35
URL: http://Petrasja.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback