1,5 år..

Herregud, vart tar tiden vägen?! Vanessa är redan 1,5 år!!! Tiden rusar verkligen iväg :) och är roligt att få uppleva ett barns liv själv eller hur jag ska förklara.. Alltid tidigare när man pratade med en förälder så sa dom alltid "tiden går sååå fort när dom är små".. Nu vet man verkligen själv att det faktiskt stämmer :)

Ska imorrn på BVC på 18-månaders kontroll.. En spruta och den vanliga mätningen... Ska bli kul att se hur hennes mått är nu :) Jag tippar på 12,5 kilo.. Längden har jag ingen aning om!

Är ännu lika besvärligt vid sovdags.. Igår satt jag typ 1 timme breve hennes säng innan hon somnade och idag satt jag 50 minuter!! Som att man inte har annat att göra på kvällarna? :P känner att jag blir irriterad när hon inte somnar och jag sitter breve.. Hon gnuggar ögonen och gäspar.. Då tänker man ju "men fel att bara blunda och somna!!" men nä, då ska man sätta sej upp i sängen, ställa sej upp, slänga ut tutten från sängen... Jag har inte tålamod för det! Idag gick det ganska smidigt! Hon ställde sej upp nån gång, men då la jag henne snabbt ner! Sen låg hon och kikade ett tag och sen somnade hon! Hade inte gjort mej nåt alls att sitta me henne tills hon somnar om det hade tagit 10-15 minuter.. Men när det börjat närma sej 1 timme blir det lite väl mycket!

Jobb imorrn.. Ska börja jobba våra skift med Johans lillebror denna veckan också! Jag jobbar med han den tiden jag inte är på jobbet och den övriga tiden tar Johan! Ska bara ha han till 17 när deras föräldrar slutar jobbet.. Bra extrainkomst nu till sommaren :)

1 vecka kvar till semester nu!! Hoppas sommaren har hittat hit då! Aja, ska lägga bort telefonen nu och försöka sova istället :) Hoppas ni haft en bra helg allihopa!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback