Tjoo

Hejsan! Som vanligt inte alls trött på kvällen... *suck*
 
Jobbat 10-18.15 idag. Dagen har gått relativt fort! Stått på lagret mellan 10 till 14.. Packat upp, larmat och galgat! Riktigt rogivande faktiskt.. Få stå där bak i sin egen lilla bubbla och jobba på! 
 
Kom hem typ 18.25.. Då var Johan och Vanessa på väg ut med Bobby :) Var ute och knallade en sväng.. Men attans vad det blååååser ute! Gick sen in och Johan for iväg till sina föräldrar! Jag och Vanessa lekte i hennes rum plus att jag plockade iordning litegrann.. Ser alltid ut som kaos på hennes rum till kvällen och jag får spunk av att se det!! Kan inte vara roligt att sova i ett rum som det är saker i överallt? Jag hade då blivit stressad av det! 
 
Vid halv 8 hade hon ätit sin välling och låg i sängen.. Grinade till en sväng men sen somnade hon om :) Så förbaskat skönt när hon har börjat somna själv igen!!! *ta i trä**
 
Imorrn på morgonen ska Johan fara iväg till Granudden.. Han och Bobby blir borta tills på fredag! Kommer hem under dagen nångång.. Så Vanessa ska vara med sin fammo medans jag jobbar.. 12-18.15! Är lite nervös eftersom hon aldrig varit med henne så länge men.. Allt kommer nog gå bra! Så länge Vanessa får vila på dagen brukar hon vara ganska lätt att ha å göra med på eftermiddaen också! :) På morgonen just efter hon vaknat är hon alltid som en solstråle!!
 
Aja, ska kika vidare lite nu! Tjing
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback