Tjo!

Skulle kika bloglovin och tänkte att de flesta bloggar jag läser nu verkar ha uppehåll eller nåt :P kom på att jag själv inte är speciellt bra på att blogga! ( Har börjat jobba igen.. Semestern går alltid för fooort! ( Vanessa fick feber när vi var på väg hem från semestern.. Den varade bara 1 dag och sen försvann den! I tisdags tyckte jag hon kändes varm igen och tog en temp.. 40,2!!! Jisses! Sen försvann den och kom tillbaks igår.. Hon pendlade mellan 37,5-38,9 under dagen! Idag har den legat på 39,5 på morgonen och nu innan hon skulle lägga sej låg den på 38... Stackars liten :/ hoppas den försvinner! Annars blir det en tripp till barnavd. ( Jobb 10-18.15 imorrn.. Ska vara på min avdelning hela dagen! Kuul :) Aja ska kila ut med Bobby nu, sen platta håret.. Sen blir det nog sängen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback