Söndag..

Vaknat heela natten av att näsan rinner.. Blir gaaaalen! Man sover så fruktansvärt dåligt när man inte får sammanhängande sömn på nätterna!!! 
 
Klev upp vid 10.30.. Busade på och Vanessa skulle såklart skruva lite.. Vem bryr sej i leksaken när det finns en sak att skruva på liksom?! ;P
 
 
Sen kom Madde och Olivia och hälsade på.. Jag, Stina & Madde surrade och barnen lekte.. Vid 14.30 for Madde, Olivia och Stina hem! Då gav jag mat till Vanessa och la henne sen för en vila! Hon somnade bums.. Då satte jag mej i köket och höll Johan sällskap medan han åt och sen gick jag ut med Bobby! Usch att ha hund när det är sånt här pissväder ute.. Helt dyngsur blir han när gräset är blött..
 
 
 
Vad ska man göra resten av dagen då?! Duscha är väl den enda riktiga planen jag har.. Men det gör jag ikväll efter Vanessa lagt sej för kvällen!.. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback