Oont..

Vaknat 12.20 idag!!!!!!!!!!! Första natten på typ 1 månad som jag inte har vaknat för att behöva snyta mej! Kanske därför jag sov så länge?! Trodde klockan skulle vara kring 11 när jag vaknade.. Fick en smärre chock när jag tittade på klockan :) Studsade upp från sängen, Klädde på mej och gick ut med vovven!
 
Min armled är inte alls lika svälld idag, Men gör ondare än igår!! Är ju skönt iaf att det är vänstern och inte högra armen.. Då hade man ju blivit helt handikappad!!
 
Var för en stund sen och hämtade ut mitt penicillin.. Hoppas nu det hjälper snabbt! Ska vara hemma från jobbet imorrn också.. Känns inte så bra att fara å jobba när armen ännu gör ont.. Kan ju hända att den känns bra tills imorrn, Men vill nog ändå inte belasta den ännu! Inget vettigt kan man ju göra hemma heller när det gör ont.. Annars kan man ju alltid få tiden att gå genom att städa, plocka ihop, diska mm.. Men nu vågar jag mej inte på nåt av det! Aja, kan väl vara ganska skönt att få sitta hemma och bara slöa ibland också?! Kan nog behövas om inte annat :)
 
Nåväl, ska kika vidare lite nu.. Vad ska man fixa för middag sen då? Johan ska på träning så jag och Vanessa ska äta själv.. Kanske blir fiskpinnar eller nåt annat gott och enkelt :)
 
Tjing!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback