Måndag...

Ett stooort tack till Stina för den nya fina bloggdesignen! <3
 
Sitter och surfar på min nya data!! :) Så jag har längat.. Inte alls samma sak att sitta vid telefonen!
 
Jobbat 10-17 idag.. Sen kom jag hem och började fixa middag som idag blev pepparbiff och potatisgratäng! Riktigt smaskigt... Nu har även Vanessa fått tillbaks sin aptit och det är grymt skönt att se!! Stackars liten gick ner 0,5 kilo på 3 dagar nu när hon var sjuk.. :( Tur hon har lite reserver att plocka ifrån :P
 
Vecka 32 och 33 är jag ledig!! :) Ska försöka hitta på massa skoj med Vanessa då! Johan börjar jobba vecka 32 och vi har inskolning först vecka 33.. Ska faktiskt bli sköt att vara hemma 2 veckor utan massa tider att passa..
Tror inskolningen kommer gå bra! Jag ska vara med nån dag i början och sen överlåter jag det till Johan! Tror det kommer gå lättare då eftersom hon alltid blir såå mammig när jag är med.. Hur har ni andra gjort?! 
 
Aja, ska jobba 9-14 imorrn så är väl bäst att jag pallrar mej i säng nu.. Natti!
 
 

Kommentarer
Postat av: Johanna

Jag var ju ledig när kevin hade sin inskolning.. Så jag tog den. Fast vi behövde ju bara va
Med han i tre dagar sen var han själv. Han brydde sig inte de minsta. Han älskar ju dagis och har knappt vart ledsen nångång när vi lämnat honom. Alla barn är ju så olika..

2012-07-24 @ 06:27:46
Postat av: Anonym

Vilken förskola ska hon gå i?

Svar: Trumman
Lotta Blom

2012-07-25 @ 10:45:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback