Tjo

Testar skriva ett inlägg från Ipaden.. Kanske funkar att kommentera då? ...
Min stackars lilla är ännu sjuk.. Inne på 4:e dagen med feber! I Lördags på kvällen var febern borta, men till på söndag morgon hade den smugit sej tillbaka! Hon har legat kring 38 grader alla dagar förutom idag.. Innan jag gick till jobbet imorse så hade hon 38,5! Sen har hon hållit sig kring det ända tills typ 17.. Då hade hon 39,5!!! Så högt har hon aldrig legat... Vet att det är "vanligt" att barn får hög temp och att dom klarar av högre än vi vuxna.. Men i mina öron är det jättehögt!! Så jag ringde in till barnavdelningen för lite råd...
-
-
Fick ett annat nummer att ringa för råd.. 1177... Har aldrig hört talas om det nummret tidigare! Fick isf prata med en jättebra sköterska.. Berättade om febern, hur hon mådde osv.. Hon frågade om Vanessa åt bra, drack bra, kissade som vanligt, sov oroligt på nätterna, tog sej för öronen.. Och massa annat! Svarade på alla frågor och sköterskans råd var att avvakta till imorrn.. Vaknar Vanessa med feber imorrn ska vi ringa vårdcentralen och boka en tid så en läkare får kika på henne..
Jag jobbar 10-14 imorrn, så Johan får fixa det när dom vaknar.. Hoppas hon är feberfri imorrn!! Johan skulle ringa mej efter dom vaknat och berätta hur hon mår och om han måste ringa och boka tid.. Tur jag står på lagret imorrn på jobbet, Då kan jag ha telefonen på mej :)
-
-
Efter jag slutat jobbet imorrn ska jag och klippa mej.. Min plan var att jag skulle färga håret idag, men glömde köpa hem färg så det sket ju sej! Köper nog med mej en imorrn och fixar det nån kväll.. Tror jag ska våga klippa lugg! Har haft det tidigare och har trivts med det.. Enda nackdelen är ju att luggen växer såå fort, och då är risken ganska stor stt man sätter bort den med en klämma eller liknande ;P Är ju så fint med lugg, men mycket jobb när man har självfall.. Jag var ju så modig förr förra gången jag klippte mej när jag snaggade av nästan allt hår, så lugg måste jag ju våga klippa ;P riktigt så korthårig var jag kanske inte.. Men ganska mycket kortare än jag haft på ett x antal år!
-
-
Sen efter klippningen ska jag till Världens Bästa Jesper på 7 årslalas! herregud vad tiden går.. Redan 7!?! Vart tar åren vägen :) Nåja ska kika lite tv nu och sen hoppa i säng... Tjing!

Kommentarer
Postat av: Stina

Funkar från paddan oxå, att kommentera! Men spara ut naglarna, då när jag kommer till dig kan vi göra naglarna åt varann, liiite lättare! =)



Hoppas våran smula är bättre imorrn!! Håller tummarna att febern är borta och stannar där!



Klipp lugg, om du är som mig så ångrar du dig inte! Trivs jättebra med lugg, och har inte "fuskat" en enda dag med att ha den i klämma!!! Imponerad av mig själv faktiskt!



Syns imorrn!

2012-01-24 @ 02:05:50
URL: http://annastinawebblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback