Lördag..

Dagen (och veckan för den delen) har flugit på i rasande fart.. Klev upp 10, klädde på mej, målade på ögonbrynen :D Sen gick jag ut med Bobby!.. Kom in, pussade på Vanessa och sen gick jag på jobbet.. Jobbade 11-14.. Sen gick jag och handlade hem lite fika för Me&I träffen jag har hos mej imorrn..

Kom hem, satt vid datan.. Vid 17 kom Stina och då åt vi middag! Tacos från igår... Sen gick vi till mamma för att sminka Linda som skulle ut! Eller rättare sagt, Stina sminkade och vi andra kollade på :P

Efter det gick vi till Vicky.. Satt där och surrade och åt marängsviss ( hmm, undrar hur det stavas?!)! Kom hem just efter 00.. Nu sitter vi här i soffan och chillar! Blir väl sängen på ett tag...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback