Jaha..

Väntar på att Vanessa ska slå upp sina blå.. Jag har vaknat av väckaren 9.30.. Astrött! Men piggnade till rätt fort :) Har iaf gjort mej iordning och sånt och nu inväntar jag morgonsällskapet! Hoppas bara Vanessa vaknar snart så hon hinner leka massor! Får dåligt samvete eller nåt när jag jobbar.. Känns som att hon blir "understimulerad" att sitta hemma med sin pappa hela dagarna :P Hehe...
--
Ska vara här och ha playdate, Sen ska vi gå ut och luncha.. Brukar tajma in det när barnen ska vila.. Eller idag får ju Vanessa stanna hemma eftersom jag börjar jobbet 14! Kan inte direkt ha med henne dit..
--
Imorrn har jag tänkt städa bort julen! Och städa behöver jag göra i ren allmänhet! Fattar inte hur det kan bli såå dammigt fort!!! Våran hall och just innanför vardagsrummet blir apdammiga på typ 1 dag utan dammsugning.. Nåja det nlir mitt projekt imorrn! Ska kolla med Johan om han och Vanessa kan fara iväg nånstans så jag får göra det ifred! Tror det tar ganska mycket fortare då utan en liten Vanessa som skuttar efter dammsugaren :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback