Halsen...

Alla som känner mej vet att min största fasa är att Vanessa ska sätta i halsen och kvävas!!!! Hon har aldrig satt i halsen tidigare.. Idag har hon gjort det 2 gånger!! Fyyyy.. Såna där kex som är från 1 år.. Hon har ätit måånga av dom redan så fattar inte varför hon sätter i halsen 2 ggr inom 5 minuter?! Läääskigt! Första gången var det Stina som såg det men hon fick upp den lätt.. Andra gången såg jag det och fick såklart paaanik!! Sprang till henne och slog lite lätt på ryggen.. När det ändå inte kom upp tittade jag på Johan och röt "men kom och hjälp då, gör nåt!!!"! Haha precis som att det var hans fel :D

Hon hostade upp den och sen ville hon ha mer kex.. Hmm, Nä vi går nog tillbaks till majskrokar :P Usch va rädd jag blev!!!

Haft en skön dag idag.. Vaknade vid 10.. Gick ut med Bobby och sen in och leka med Vanessa och Stina som också var här :) Vanessa vart trötter vid 11.30 så då fick hon lägga sej och vila.. Då gick jag och Stina till Alla Tiders för en lunch/fika! Toasten var god som vanligt.. Tog en bananraket till efterrätt, men den var inte alls lika god som den brukar! Så åt inte ens halva... Sen hem igen.. Busat med Vanessa och sånt där vardagligt :)

Tänkte ha tvättis men den var bokad :/ hade varit skönt att få bort det sista.. Hann tvätta 4 maskiner igår, men har säkert tvätt för 5 maskiner till :P Hoppas Johan tvättar lite i veckan...

Ska ringa och felanmäla värst torkrum i tvättis!!! Kläderna blir aldrig torra.. Brukar låta dom hänga kvar över natten och inte ens då är allt torrt.. Och jag försöker att inte tumla allt! Då försvinner ju den goda lukten oftast :P plus att jag vill inte råka krympa massa av Vanessas kläder så dom hänger jag alltid!

Ska ringa om mina provsvar imorrn också.. Får se om dom visade på nåt eller inte! Ikväll ska jag se på dokumentären 21 på TLC.. Om ett trillingpar som alla 3 är blinda och döva! I övrigt inga speciella planer förutom att jag ska ta en dusch...

Jobbar 8-18.15 imorrn.. Så ikväll MÅSTE jag komma i säng i tid!! :) Aja, ska kika lite tv nu.. Tjing!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback