Tjo!

Inget jobb för mej imorgon.. Ögat känns inge roligt! Nu tjorvar båda ögonen... Suck!! Ska ringa till ögonmottagningen imorrn på morgonen.. Hoppas jag får en tid imorrn.. Men det tror jag nog! Sist jag hade detta hade jag inte direkt ont, men det har jag nu.. Och det känns inte ok! Det kanske är nåt annat än läkaren sa? För ingen som jag läst har skrivit att det gör ont.. Nåja, time will tell...
*
I veckan kommer vi få en liten hund hit :) en jättesöt liten tjej som heter Grynet :) blandning av York/havanese.. Sist hon och Bobby träffades hade dom busat nonstop hela tiden tills Johan for hem! Hennes husse och matte ska ha bebis nu i dagarna.. Eller rättare sagt, dom skulle ha haft bebis! Hon har gått över några dagar redan! Stackarn..
Så vi får väl se när vi får henne...
*
Ska kika om Bobbys mat har "svällt" klart.. Har den det så ger jag den och medecinen nu.. Sen en liten promenad! Sen tror jag att jag ska kika nån film eller nåt tills jag blir riktigt trött.. Ångest att sova nu när jag har så här i ögat.. Känns alltid som värst på morgonen! Men så är det med de allra flesta sjukdomar tycker jag.. Har man ex ont i halsen så känns det myycket mer på morgonen än under dagen...
Nåja, ska avrunda här! Tjing

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback