Tjo!

Vaknat 11 idag.. for iväg på stan vid 12.30 med Stina.. Efter mycket om och men kom vi iväg :P När vi kom ner och skulleta vagnen så var den brta.. Förstod direkt att den var i bilen.. Upp och hämta bilnyckeln.. Men fick inte upp bagageluckan!!!! Morr.. Ringde Johan som kom ut och fick upp den på första rycket.. Liiite irriterande! Aja. vi kom iväg iaf.. Lunchade, strosade på stan, var förbi banken, Dobbins och sen hem igen!
*
Busat på me Vanessa och vid 16 for Stina hem... Gav middag åt henne vid 17 och sen gick hon å vila.. Sen kom Vicky på besök.. Väckte lilla barnet vid 18.30.. Sen har vi badat och ätit kvällsmat!
*
Ska på LK festen nästa vecka på fredag.. Om vi hittar barnvakt!! Ser inte lovande ut dock :/ Aja, ohan far iväg iaf, Men hade varit roligt om jag också kunde fara... Bussen till Kiruna går vid 16.30 på fredag och vi kommer hem typ 03 på natten.. Nåja, får se om det löser sej, Annars stannar jag hemma med barn och hund medan gubben far och roar sej :P
*
Imorrn ska Vanessa sova borta för första gången.. Undrar hur det kommer gå?... För mej alltså ;P Haha, nädå går nog superbra.. Johan far till Stockholm tiidigt på lördag morgon och jag jobbar mellan 10-15.15.. Så mamma hämtar ev Vanessa redan imorgon kväll så slipper jag lämna henne dit på morgnen! Skulle planera mer imorrn!
*
Aja, ska kila nu.. Tjing!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vad mysigt för Mommo att få ha pigan där hela natten!:)

2012-02-23 @ 22:01:43
URL: http://ninniii.blogg.se/
Postat av: Linda

Vad lyxigt att sova utan både Karl å barn, jag är grymt svartsjuk ;)

2012-02-23 @ 23:12:56
URL: http://Http://cookiedragon.blogg.se
Postat av: Lotta

Johan sover ju hemma fredag till lördag :) Får hem Vanessa efter jag slutat jobbet!

2012-02-24 @ 01:57:39
URL: http://lotttablom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback