Räkningar..

Då har man gjort bort månadens räkningar.. En dyyyyr månad måste ja säga!! Veterinär-räkning på närmare 1000:-, Framkallningen av kort, musmatta & Canvas, Me&I kläderna.. Pheew! Aja, fick iaf lite pengar över! :) Jag och Johan har öppnat ett gemensamt konto som vi ska betala alla våra gemensamma räkningar ifrån, Så nu det som är kvar på mitt konto är helt till mej :) Vi betalar våra "egna" räkningar med våra egna pengar så att säga..
*
Har sagt att vi ska föra över halva våra löner till det kontot så det kommernog bi bra.. Bara Comhem och elräkningen kvar att betala från den.. Johan måste bara föra över pengar till det kontot först så fixar vi bort det! Då kommer vi ha många tusenlappar på det kontot! Det ska gå till allt vi behöver.. Toapapper, mat, blöjor mmm... Så det kommer nog bli bra :)
*
Köpte mej lite nagellack när jag slutade jobbet idag.. Så stolt över mej själv när jag har lyckats spara ut dom igen!!! Kan jag inte sminka mej måste jag ju få grejja med annat ;P Börjar kännas riktigt jobbigt nu att inte kunna sminka sej faktskt.. Trodde jag skulle "vänja" mej, Men det tror jag aldrig jag kommer att göra!! Aja, finns uppenbarligen inte nåt att göra så är väl bara gilla läget liksom?! Ska pröva sminka mej nån dag då jag slutar tidigt eftersom jag måste fara å ta ett nytt pass tills vi far till utlandet.. På kortet vill jag ju iaf ha lite mascara :D
*
Kom hem just efter 17 och då sov både Johan & Vanessa.. Jag som hade lovat att Johan skulle hjälpa mommo och flytta.. Aja, dom, har inte ringt ännu så kanske inte vart idag?!.. Orkar iaf inte väcka Johan för det, Så hoppas dom inte ringer! :)
*
Blir nog ingen LK-fest för min del.. Jaja, "Vad är väl en bal på slottet"?.. Haha, Nämen hade varit roligt att kunna fara men.. Kan ju inte direkt komma dit med Vanessa så! Får väl bara gilla läget där också... Nu ska jag kika runt lite och hoppas på att iaf nån av mina sömntutor vaknar snart!! Tjing!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback