Tårar!

Herregud.. Har jag verkligen blivit såå här blödig?! Kikade nyss de sista avsnitten av Dawsons Creek.. Tror aldrig jag grinat så mycket av en serie/film.. Fy tusan! Tur jag är ensam hemma, Johan hade ju tyckt jag var knasig om han såg mej sitta i soffan och storböla åt en serie som sändes 1998! ;)
 
Julpyntat nu på kvällen.. Rensade bort en stor kartong med julsaker som jag ska slänga! Ut med massa gammalt skit som jag haft sen jag var liten.. Små tomtar och saker jag gjort själv.. Inge vidare snyggt :P
 
Nåja, Ska kila ut med Bobby nu och sen ska jag nog krypa ner i sängen! Jobb 12-17 imorrn!
 
 
Har sagt det förut men säger det igen: "Har ni inte sett den serien, Så gör det!!" 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback