Lördag!

Veckorna trippar på fooort nu!
 
Vaknat just efter 8 imorse! Ställde väckare så jag skulle hinna ut med Bobby innan Vanessa vaknar! Orkar inte börja klä på henne alla kläder för att gå ut me han på morgonen, Är såå drygt! Så då fick det bli en tidig morgon istället.. Och det var faktiskt ganska skönt att få sitta ner och ta det lugnt i min ensamhet! :)
 
Vad ska man göra idag då? Pappa ska komma förbi vid 13 med en ljusslinga till min julgran.. Sen vid 17(?) kommer Stina hit.. I övrigt vet jag inte alls vad vi ska hitta på idag, Får väl se :) Kanske börjar julpynta litegrann.. Är väl på tiden! 
 
Jobb hela veckan och helgen är full av saker att göra... Kalas på fredag, Jobb på lördag och sen 50års fest hos mamma och på söndag blir det kalas här hemma! Tänk att Vanessa redan blir 2 år!! Tiden går för fort nu...
 
Så alla som ser detta (som jag känner och umgås med ^^) kan ju lägga på minnet att det är kalas här på söndag den 9:e december! Vanessa fyller ju egentligen år på måndag.. Men kändes vettigare att ha kalaset på en helgdag! Tänkte först ha det uppdelat på 2 dagar så det inte blir lika kaosartat som förra året :P Men skippar den planen eftersom jag inte tror det kommer lika mycket folk nu.. Så det borde funka att ha det på samma dag! :)
 
Aja, Ska kika vidare nu.. Hoppas Vanessa vaknar snart så jag slipper väcka henne! Vill inte få heelt störda rutiner idag...
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback