Irrirad..

Startade morgonen med att bli irriterad!! Aja, går nog över under dagen.. 
 
Ska och luncha med Stina klockan 12.. Ska gå på thai! Sviinlänge sen jag åt därifrån, Så det ska bli gott :) Jobbar 14-19.15 idag! Mamma hämtar Vanessa på dagis 16 när hon slutar jobbet.. Har sen dag på fredag också.. Då är det mamma igen som hämtar pigan från dagis! :) Drygt när vi har öppet till 19 på jobbet och Johan jobbar eftermiddag.. aja, Skönt att veckan löste sej iaf! Värre var det med helgen.. Jag skulle ha jobbat lördag 10-16.15 och Johan jobbar både lördag och söndag.. Mamma jobbar, Stina jobbar och Johans föräldrar är på resande fot.. Så vi hade inget annat val än att jag tog ledigt! Aja, Är ganska skönt att slippa jobba helg :P 
 
Ska passa på att plocka iordning lite nu här hemma så man slipper göra det ikväll... Denna städning jämt är så förbannat tråkig! Spelar ingen roll hur ofta jag städar, Det blir ändå stökigt direkt!!! Grejer som ligger överallt, Grus, Stenar, Damm, Hundhår.. Har man hund är det inte bara hundhår överallt, Det blir ju dammigt direkt!!! Lyser solen in från vardagsrummet ser det ut som att jag inte dammsugit på 1 månad eller så :P Och så blir det på typ 2 dagar... 
 
Vad tror ni då? Har världen bara 3 dagar kvar innan den går under? Är väl den 21-12-2012 den skulle gå under. Jag hoppas då inte det, Känns som att jag har mycket mer jag vill hinna med i livet :)
 
Nä, Nu ska jag ta fram dammsugaren och dra ett varv innan jag möter upp Stina.. Tjing!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback