Förbannade jävla öga!!!

Har kännt av irritation i ögat 2 dagar nu.. Trodde jag skulle klara mej när jag inte hade fått tillbaks skiten igår när jag vaknade! Men idag så är ögonlocket svullet och rött! Faaaaaaaaan.. Trodde ju jag skulle slippa den här skiten nu ju Rolig start på det nya året! :´(
 
Och ingen fräsch ögonsalva hemma heller.. Får kila iväg på stan sen och fixa en ny! Hoppas bara jag har uttag kvar på den enda salvan som hittills har hjälpt! Prövat typ 5 olika salvor/krämer och bara 1 som fungerat..
 
Sist jag hade detta tog det 3 veckor(!!!) att bli av med det.. Hoppas det tar myycket fortare den här gången.. Har ingen lust att fira in det nya året med ett "crazy-eye".. Men är väl bara gilla läget antar jag! Jävla skit! Aja, bara det inte börjar se lika hemskt ut som det gjort vissa gånger! Än så länge är ögonlocket "bara" svullet och rött.. 
 
Förbannat också...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback