Söndag..

Ännu en dag som susat förbi.. Vaknade vid 10.. Slöat mest hela dagen faktiskt! Lekt med Vanessa, vilade när hon tog sin vila.. Grymt skönt att sova på dagarna, enda negativa är ju när man ska kliva upp!! Tröttare än så kan man inte bli :P skumt det där.. Man är alltid tröttare efter en liten vila än när man kliver upp på morgonen!

Var med Johan, Vanessa & Stina och åt på Manuella vid 16.. Sen gick vi tjejer till mamma :) Johan for hem för att han skulle å träna... Satt där och fikade och drack kaffe/te! For därefter till Nina! Hennes Mario har blivit så stor!! Helt sjukt vad han förstår mycket.. Jag som tycker Vanessa har blivit större och förstår mycket blir helt fascinerad av Mario :) Sa åt han "Ta Vanessas hand och gå till ditt rum" och han försöker direkt ta hennes hand! Sjukt sött :)

Kom hem vid 20.. Nattade Vanessa och sen hoppade jag in i duschen.. Sen blåste jag håret och plattade det! Medan jag hade gjort det så har Stina städat iordning i köket och vardagsrummet! Skönt att nån hade energi till det :P Det var iaf väldigt uppskattat då jag inte hade haft nån ork till det!

Sen kikade vi en film.. Rätt dålig! The messengers 2.. Såg 1:an igår och den var riktigt läskig!!!! Så vart besviken på denna som var en riktig B-rulle!

Stina somnade för ett tag sen och nu kryper jag också ner under täcket! Johan skulle ta kvällsprommisen med Bobby ikväll, grymt skönt! :)

Hoppas ni haft en bra helg! Gonatt..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback