Onsdag..

Dagarna rullar på.. Jobbat 10-18.15, kom hem till färdiglagad mat! Inte alltför ofta det händer när jag jobbar sent :P Kom innanför dörren, klädde av mej och gav Vanessa en stooor kram! Sen gick jag på toa för att jag var såå kissnödig.. Och som alla gör(?) så sätter jag mej på toastolen med vidöppen dörr.. Då ser jag hur Bobby rusar mot ytterdörren och att Johans föräldrar kommer in!!! Haha, fick igen dörren ganska fort :P (För er som inte vet det så har vi toaletten rakt fram när man kommer in i lägenheten).. Liite pinsamt, men vi skrattade bort det ganska fort :)

Satte oss och åt lasagne och en jättegod sallad! Sen fixade Johan å hans pappa upp en rullgardin i Vanessas rum! Satte upp 2 tavellister där inne också.. Blir nog bra :) Sen vart det läggdags för Vanessa så då rörde vi oss till köket och hängde upp 3 tavlor där! Skönt att få det gjort!!

Vi har betongväggar överallt och har ingen egen borr, lite bökigt men.. Ganska skönt att ringa på hjälp så man slipper göra det själv också ;P

Funderade på att gå på öppen lek imorrn.. Beror lite på vädret! Har det snöat hela natten orkar jag nog inte plumsa mej fram med vagnen i snön!

Nåja, ska kika lite tv och sen gå ut med Bobby!...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback