Huvudvärk..

Fick huvudvärk nu på kvällen.. Inte så jättestark, men så där jobbigt när man typ böjer sej åsså bara spränger det till!! Ni fattar säkert hur jag menar? :)

Dagen har varit superbra! Om man bortser från mina ögon.. Och ja, jag vet att jag tjatar om mina ögon!! Men är så sjukt less och irriterad på dom, så det är svårt att tänka på nåt annat :P

Stina for hem vid 16(?) tror jag.. Jag hade somnat på soffan (som vanligt) så har inte koll på vad klockan var riktigt! Jag vaknade vid 16.40 och gick direkt it med Bobby.. Stackarn hade ju inte fått varit ut sen morgonen! Sen vid 17.30 for Johan iväg för att byta däck, tvätta bilen ut och invändigt.. Han far ner till Göteborg imorrn och byter in den och köper en ny :) Om jag går på jobbet imorrn har Linda sagt att hon kan vara med Vanessa tills jag slutar, så det är då löst!

Tror inte det blir nåt jobb för mej dock, inte då om ögonen är i samma stil som dom varit idag! Kliats och varit till besvär mest hela dagen.. Och på jobbet blir det en sån procedur om jag typ hamnar i kassan eller liknande för då kan jag inte ta min kära ögonspray och då blir det inte roligt! Den mjukar upp ögonlocket så det inte torkar ihop.. Är då det gör mest ont! Så försöker spruta sprayen med jämna mellanrum :)

Aja, ska invänta min man som ska ta med "middag" till mej när han kommer.. Nachotallrik från MD:s :) Smarrigt! Ska iaf avrunda nu och dricka massa vatten och Alvedon! Tjing


Förresten, en snabb fråga till alla er med småbarn! Hur tvättar ni era småttingar i öronen? Såg på Vanessa idag att hon har ett gäng med vax i öronen.. Och man vill ju inte direkt vara med tops och pillra! Så tar tacksamt emot alla tips ni har! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback