Hmm

Kul att så många kommenterar som vanligt :P kanske dags att skaffa sej en dagbok att skriva i.. Där hade nog kommentarerna blivit lika få som här :P

Haft en bra vecka.. Förutom mitt jääääävla öga som aldrig verkar bli bättre! Känns värre nu än de första dagarna det kom tillbaka! Brukar alltid vara som värst de första 2 dagarna, men nu har det varit tvärtom känns det som.. Undrar hur länge det kommer ta innan det försvinner denna gången då? Hade det varit ett finger jag hade problem med hade jag fan sågat av det eller nå, liite svårare att göra nåt åt ögat! Kanske får skaffa mej en piratlapp så folk slipper se ögat eller nå..

Tatueringen läker bra och har inga skorpor och klias inte alls.. Kommer inte ihåg hur min förra tatuering var efter några dagar, men denna är superfin och blir inte alls "torr" eller hur jag ska förklara! Är så grymt nöjd över den.. Den var superlik Vanessa!! Tomas är så himla duktig.. Tänk vad man kan göra med en nål och lite färg :)

Imorrn ska jag jobba 9.30-15.15.. Vid 16 ska vi till pappa och grilla.. Ska bli såå gott! Har varit seriös och köpt hem lösgodis ifall vi får några påskkärringar på besök! Var lite jobbigt på Halloween när det kom några utklädda småttingar och vi inte hade nåt godis hemma.. Det gör jag inte om igen :)

Var ute på en långprommis med Linda, Ia & Linda tidigare idag.. Var väl ute närmare 2 timmar tror jag! Riktigt skönt väder! Vart 6 hundar så tror alla fick rusa av sej tillräckligt :) Bobby var väl iofs mest fastklistrad vid en av tikarna men.. Det tröttade nog ut han iaf :) han har sovit mest hela dagen sen vi kom hem! Somnade på(!) mej när vi kom hem och la oss i soffan.. Läänge sen han kröp sej så nära och somnade! Myys :)

Aja, ska faktiskt gå och lägga mej nu.. Trött och ont i ögat, Så Johan tog kvällsprommisen med Bobby så jag slapp.. Mitt öga trivs inte alls ute nu, speciellt inte när det blåser..

Gonatt på er!!


Kommentarer
Postat av: Stina K

Min tatuering började klia efter ett par dagar, i början var det lugnt. Vaknade mitt i natten ibland av att jag låg och kliade mig på benet ^^.

2012-04-07 @ 22:02:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback