Gokväll..

Jäklar, Vilken bloggperiod jag kom in i då ;P Hehe..
-
Vaknade av telefonen imorse.. Nina ringde från jobbet och ville ha in mej tidigare! Jag frågade vad klockan var eftersom min första tanke var att den var jättemycket.. 8.25, Så inte direkt jättesent :P Klev upp och gick ut me Bobby.. Kom in och bytte kläder och sen drog jag mej till jobbet.. 8.50 var jag där! Riktigt snabb! :)
Jobbat till 18.15 så det var en låång dag.. Sen har jag väl inte gjort så mycket.. Busade på mej Vanessa tills det var dags att natta henne! Vid 19.50 sussade hon gott och då satte jag mej och kikade igenom alla kort på kameran! Jisses, Det var några stycken :P Men tror iaf jag bestämt vilken bild jag ska tatuera
imorrn.. Spännade! :)
-
Aja, ska kika vidare ett tag nu... Stina kommer senare ikväll efter Bingon hon är på.. Då ska hon få kika igenom och säga vilken bild hon tycker! Lägger upp 2 nya bilder bara för att jag för en gångs skull sitter vid datan och inte telefonen :)
-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback