Fredag..

Haft en bra dag.. Hemma från jobbet igen! Ögonen såg HEMSKA ut när jag vaknade.. Så ringde och sa att jag blir hemma idag och även imorrn!

Vid 10 for Johan iväg.. Han ska bila ner till Göteborg och byta bil! Så jag är gräsänka hela helgen :P han kommer hem först på söndag-kväll..

Vid 11.30(?) kom Madde, Olivia, Nattis & Devin.. Barnen busade och vi surrade.. N & D for hem efter en stund.. M & O for hem vid 13.30 tror jag det var! Då fick Vanessa mat och direkt efter det la jag henne för en vila! Vid 14.30 kom Linda och lämnade Maja hit..

Hon gick sen till Nyfiket och köpte med varsin macka och bulla åt oss :) supersmaskigt.. Efter typ 1,5 timme vaknade Vanessa och efter det har dom busat på.. Vid 18 kom Stina hit! Suttit och surrat och när klockan var just efter 19 gick Linda och Maja hem! Vi har nyss gett Vanessa kvällsvällingen och lagt henne.. Nu antar jag det blir nån film eller nåt liknande ^^

Lägget ut lite bilder från dagen.. Även en bild på hur jag ser ut idag! Haha, inte många som hade lagt ut en sån bild på sej själv!!!! Aja, det bjuder jag på..


Kommentarer
Postat av: johanna

men åh va jobbigt det måste vara att ha de så där med ögonen. kliar det eller svider eller gör ont eller nått?

2012-04-20 @ 21:34:38
URL: http://johannaboklov.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback