Vänja sej..

Såna här nätter kan jag vänja med vid ^^

Gav Vanessa välling redan 21 igår och hon somnade direkt efter den.. Jag trodde hon skulle vakna jättetidigt eftersom hon annars brukar lägga sej först vid 22.. Men inte det! Hon vaknade 7.50!!! Superskööönt! :) Vi gick dock och la oss först efter 1.. Men tiden på kvällen var underbar att få "ensam".. Lite roligare att kika film om man inte har en bebis på sidan om som vill ha all uppmärksamhet hela tiden! :) Jag älskar att vara med Vanessa, Missförstå mej inte.. Men "egentid" på kvällen är underbart!

Aja, ska klä på mej och göra mej iordning för dagen.. Fika på Oscar med några från familjegruppen vid 11.. Ska bli kul att se allas bebisar :) Har sett alla men det blir ju som mest i "förbifarten" när man träffas på stan osv.. Så ska bli kul att sätta sej ner tillsammans ett tag! Vanessa lär ju vara den enda som rumpskuttar iaf?!? Vette tusan vart den genen kom ifrån :P Var ju först smart och sa att den kommer från min storasysters förra killes sida.. (Jesper var ju också en rumpskuttare).. Men hur förklarar jag då att Vanessa är det?!!? Hehe.. Och Maja verkar då krypa "vanligt"... Aja, tycker detta rumpskuttandet är ganska gulligt :) Dock blir det ju svårare att resa på sej och tar ju längre tid men..

Senare i eftermiddag kommer Johans föräldrar och lillebror hit på middag!.. Sen vette tusan vad man ska hitta på?!..

Aja, har inte tid att sitta här nå mer nu! :) Tjiing

Kommentarer
Postat av: Linda L

Båda våra barn har skuttat på rumpan och nog lärde dem sig att resa sig fort upp till stående.Tindra var just före 7 månader att resa sig upp och gå efter möbler,Wilmer var lite senare men nog tog han sig upp från rumpa till stående alltid.Har ni testat ha vanessa stående mot nå möbler ännu?

2011-09-12 @ 10:07:19
Postat av: Lotta

Jo hon gillar att stå vid möbler.. Men hon står inte själv utan då måste man hålla i henne! Vid lägre saker som ex dammsugaren, Där ställer hon sej på knäna.. Men på högre saker blir det ju svårare..

2011-09-12 @ 13:30:15
Postat av: Betty

Jag var en rumpskuttare när jag var liten. Vet inte när jag började gå, men tror inte det var senare än vanligt. Numera är jag väldigt stadig på benen ;)

2011-09-12 @ 20:23:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback