Torsdag..

Slog upp ögonen vid halv 11 imorse när jag hörde att Stina kom.. Var himlans trött fast jag somnade just efter 2.. Aja, vet ju att jag får sova den här veckan så kanske är därför ;P

Gjorde oss iordning, Sen packade vi ner Vanessa i vagnen och gick på Alla Tiders för en frukost.. Vanessa sov i vagnen medan vi åt.. (rullade upp vagnen på uteserveringen och vi satte oss i bordet precis intill).. Hon vaknade och fick sitta med ett tag! :) Sen lämnade vi henne med sin pappa eftersom hon skulle äta vid 2.. Jag och Stina strosade på stan.. Först in på Gojjan, Domus, Lindex, Åhlins, Gojjan igen och sen gick vi in på Ankis en sväng.. Vill köpa en ny bädd till Bobby! Våran vi haft sen Bobby var valp har ju Texas bitit i molekyler!... Aja, Får titta bättre nån annan dag..

Kom hem och var social me Stina.. Hon for hem just före 4.. då smet jag ut me Bobby också! När jag kom in har jag diskat lite plåtar sen middagen igår, plockat in och ut från diskmaskinen.. Nu ska jag strax slå igång en tvättmaskin och sen ta fram snabeldraken för några varv ^^

*Yeeeey*, Vi kommer få Vanessas rum tapetserat när vi kommer hem från utlandet!! Skööööönt... Och va kuuul att börja fixa där inne! Inte för att jag har tänkt göra nåt jätte märkvärdigt eller så men.. Lite tavellister mm ska iaf upp :) Skönt att få hennes rum lite mer "som man vill ha det"..

Aja, ska leka lite med Vanessa nu och sen ska jag fortsätta mina "hushålls-syssor"... Som för övrigt aldrig verkar ta slut...


Kommentarer
Postat av: Diana

Hejsan! va med och tävla om löshår från rapunzelofsweden? :)

2011-09-11 @ 15:24:08
URL: http://dianaosterberg.blogg.se/
Postat av: Linda

Klart jag inte glömmer handbagaget med blöjor osv, jag hoppas min bruna väska får plats som handbagage, då är det lugnt :)

2011-09-12 @ 00:13:57
URL: http://cookiedragon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback