Morgon..

Ska verkligen inte klaga att Vanessa klivit upp 8 imorse igen!!... Hon somnade vid 21.30 igår och har inte vaknat en enda gång.. Eller en snabbis när jag började böka med hene i sängen när jag gik och la mej vid 1.. :P Hon låg nere i fotändan med massa mjukisdjur och en kudde breve sej.. Kändes inte såå safe så jag plockade bort dom och drog henne till rätta (fast fel håll då hon låg med huvudet i fotändan ;P) Aja, Hon låg rakt och hade filten över sej.. Undrar när man "kan" börja med täcke åt henne?! Läste nånstans att man inte ska ha täcke på för små barn då kvävningsrisken är stor i ett tjockt täcke.. Jag har ett sånt där tunnt barntäcke till henne.. Det kanske jag kan börja ha snart?! Börjar ju bli kallare ute och likaväl inne känns det som.. Skönt att veta att hon har det varmt oh skönt när hon sover!

Efter hon somnat igår gick jag och poppade mej lite popcorn och sen kröp jag ner i soffan och kikade på "The Green Mile".. Sett den ett X antal gånger men gick inget annt vettigt påtv.. Konstigt, Vi har i princip ALLA filmkanaler.. TV1000 -action, drama, komedi mm och alla Canal+ kanalerna.. Showtim, TLC å alla dom övriga.. Och ändå aldrig nåt vettigt på kvällarna?!?! Skumt som attan! Och aningens irriterande... 



Laddade ner ett program till telefonen igår.. Kan göra bilder svart/vita, sätta ram och massa olika "ljuseffekter".. Lite kul faktiskt.. Hette "Camera+" om det är nån som är intresserad :P

Aja, ska göra mej och Vanessa iording nu.. Ska på "playdate" vid 10 och efter det ska jag gå en runda på stan och shoppa kläder till Vanessa! Hon hade inte alls mycket i storlek 74 och vill som sagt inte riskera att hon helt byter storlek när vi är borta om vi inte har kläder i det... Tror ju inte det kommer hända men, vill inte chansa heller.. ska ju ändå vara borta 2 veckor och kan ju hända en hel del på den tiden :)

Hoppas jag hinner ut me Bobby också innan vi far så han slipper vänta att Johan ska vakna.. Då lär han nog behöva vänta lääänge ;P Aja, ha en bra dag allihop! Och kom ihåg; Det skadar inte att lämna en kommentar ;P


Kommentarer
Postat av: Lina

Vi har två babytäcken , ett större som han sover på och ett lite mindre som vi lägger På han! Fast efter allt bänglande så har han Inge täcke på sig .. Dom säger väl till om dom fryser.. Och nu är dom nog också så pass stora att dom säger till när täcket kommer över huvudet också? Tror det iaf! Vi har ju ett andningslarm, just in case ;)

2011-09-15 @ 14:49:20
URL: http://nystromlina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback