Feber..

Jaha, så kom febern också.. Inte jätthögt.. Låg på 37,9 när jg kikade för ett tag sen och hon brukar ligga runt 37,2 eller nåt sånt! Den här natten har inte varit rolig! Läänge sen hon tjorvat så här.. Vid 7 vaknade hon och väägrade somna om och då klev vi upp.. Då såg jag att stackaren hade snor i halva ansiktet.. Inte så konstigt att hon inte ville somna om med andra ord :P

Hon somnade vid 21 igår.. Först då jag märkte att hon var snuvig.. Kunde knappt andas i sängen... Vaknade till som tätt och man hörde hur igenstockat det var! Då tig jag upp henne och tog lite med snorsugen och då lättade det iaf lite.. Har ingen barn nässpra hemma så måste gå och köpa det sen! Lättare att få ut snoret om man sätter det först..

Hur typiskt är det inte att hon ska bli förkyld nu!?!? Vi far ju imorrn och då vill jag att hon ska må bra.. Inge oroligt att stressa runt på en flygplats, åka flyg i 4 timmar och sen vidare med buss till hotellet med en snuvig bebis! Aja, det får gå bra.. Tänker då inte stanna hemma för en förkylning iaf ;P Så länge febern ger med sej blir det nog bra..

Ringde igår och förbokade lite pengar så man har direkt vi kommer fram.. Får hämta ut dom på flygplatsen i Luleå när vi kommer dit! Skönt att ha iaf lite pengar klart.. Har tänkt ta varsitt "turkist bad" den första dagen.. Då har man lättare att få färg har jag hört ;P Sen ska vi kika på hotellet vad det kostar att hyra barnvagn.. Våran som jag köpte är ju såå dålig!

Köpte en bärsele igår och den verkade Vanessa trivas i.. Så den lär ju också få följa med oss :) Ganska bekvämt faktiskt.. Jag har varit lite "anti" och inte velat lägga ut såå mycket pengar då jag inte tror jag kommer använda den vidare mycket.. Men Johan har velat köpa en sen Vanessa var typ 3 månader.. Så det var väl på tiden nu då ;P Den kan hon sitta i tills hon väger 14 kilo! Hon lär ju kanske inte vela sitta i den så länge men, Hon kan om hon vill iaf :D..

Nä, nu ska jag kika runt lite och sen ska jag fixa gröt till lilla snorisen! :) Tjing!

Kommentarer
Postat av: Linda L

Oj att ni inte sa något,hade ni fått låna våran.Varför köpa ny?De säljs på cc hela tiden tycker jag om man inte vill köpa nytt.

2011-09-17 @ 10:40:37
Postat av: Lotta

Johans mamma å mormor betalade den så vi behövde inte göra det själv :)

2011-09-17 @ 22:44:34
URL: http://lotttablom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback