..

Tar på mina krafter också när Vanessa är sjuk märker jag.. Redan helt slut och klockan är bara 13.. :P Hon ligger i sin säng och tar sej en liten välförtjänt vila.. Bara sovit typ 30 min sen 7 imorse så! Hon är nog lite trötter skulle jag tro :) När hon är vaken har hon inga besvär alls av nästäppan, Men så fort hon lägger sej så kan hon knappt andas.. typiskt! Aja,man vet ju själv att det jämt är så när man är ex hostig.. Då är man pigg och alert hela dagarna och på kvällarna ligger man och hostar! Knasigt det där..

Vi gick och vilade igen vid typ 9tiden? och tror Vanessa sov typ 30 min och jag sov typ 15 min.. Sen ville (kunde) hon inte sova nå mer.. Tog henne till våran säng i hopp om att hon då skulle få ro att somna ett tag men inte det.. Stina (syster) var såå gullig och gick på Apoteket och köpte nässpray och kom hit me det! Guld värt! Har fått lite i henne näsa, Men hon gillade det inte riktigt :P Stina köpte nå näsdropar också som man kan sätta för att "lösa upp" och dom prövade jag också.. Dom verkar fungera dom me :)

Stina K kom och hämtade Bobby vid halv 11 tror jag klockan var.. Dom skulle fara å spåra :) Skönt! Johan är på matcher från 10 till vette tusan så jag hade inte riktigt nån tid att sätta undan för Bobby idag känns det som.. Men ikväll när Vanessa somnat ska jag myyyysa med min underbara vovve för snart får jag inte se han på 2 veckor! Usch så tomt det kommer bli..

När dom hade gått så spolade jag upp badvatten till Vanessa.. Hela hon var snorig och svettig! Då kan det ju vara skönt att få tvätta sej... Satt där och plaskade ett tag och sen var det lunchdags för henne! Efter det satte jag henne på golvet och leka och jag gick runt och plockade och dammsög..

Sen har vi väl inte gjort så mycket mer... Lekt, grinat, torkat snor, försökt få i näsdroppar... Ja, Det är väl våran dag i princip :P Aja, nu ska jag försöka göra lite nytta medan hon sover.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Pratade me en till bebis från öppen lek som blivit sjuk, så de är väl där vi snappat upp de! Urs vad de är jobbigt när de inte kan sova bra. I vagnen gick bra för Mario iaf!:)

2011-09-17 @ 15:27:37
URL: http://ninniii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback