Tapetsering..

Yeey! Johan och hans pappa håller på å tapetsera Vanessas rum nu!! :D Äntligen kommer det bli gjort...



Dom började kring 12(?) och har bara fått upp typ 6 våder.. Tapeten var visst inte den lättase att få upp + att det var mönsterpassning.. :P Tur man inte själv kan sånt! Ganska skönt att bara titta på ;D Kommer bli kanonsnyggt tror jag! Har längtat som en took på att få det bortgjort... Och är glad att jag ändrade tapet från den jag först ville ha Den ar som lite mer "baby"! Den här kommer hon kunna ha fleera år :)

Har blivit sååå hostig! Typikt.. Precis när Vanessa slutar med sin hosta, Då börjar min.. :( Aja, hoppas det är nåt snabbt övergående! Skönt iaf att jag hann jobba hela veckan innan den började.. Kände mej lite krasslig igår men det gick bra att jobba ändå!

Aja, ska väl gå och vara lite social nu.. Trevlig helg på er!

Kommentarer
Postat av: tessi

Jag hatar att inte kunna saker själv och alltid behöva be folk om hjälp...De tar ju oftast så mkt längre..Hade man kunnat tapetsera och snickra själv skulle de bli gjort på en gång:)

2011-10-15 @ 18:17:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback