Söndag..

Och en riktig slappardag!! Klev som sagt upp just efter 10..

Vanessa tog en liten lur vid 11.30 till typ 12.40.. Då la jag mej i soffan och löste lite korsord! Var ganska skönt att gå ligga och koppla av ett tag :) Bobby rullade ihop sej breve mej så han gillade nog det också ^^ Tror aldrig jag löst korsord hemma förut?! Brukar köpa när jag ska ut och resa eller nåt sånt.. Och gjorde det till senaste resan också, Men då hann jag aldrig ta mej tid att lösa dom :) Så nu åkte tidningarna fram...

Slog nyss igång en disk och tvättmaskin.. Behövdes!! Har inte tvättat sen vi kom hem från utlandet så är en hel del kan jag säga!!... Synd den inte hoppar in i maskinen och tvättar sej själv ;P Vanessa springer omkring i gåstolen så jag passade på att sätta mej här en liten sväng.. Hon ska nog få sej en till liten vila snart eftersom hon ser sååå trött ut..

Är 4(!!) tänder på väg ut nu på henne!!! Shiiit, Måste ju göra sviiinont att få alla på samma gång!! Stackars liten... Men hon verkar inte vara störd av dom så kanske inte.. En har redan brytit igenom så man ser de.. Framtanden i överkäken.. sen är det tanden breve den som är på väg ut och samma tänder på andra sidan.. Så snart kommer hon ha massa tänder min lilla sötsak :) Tycker det är konstigt att hon inte fått nå tänder tidigare och nu när det kommer en, Då ska 4 komma på samma gång! Ska försöka knäppa ett kort på lilla tanden hon har, Men hon är inte så förtjust när man gräver i hennes mun :P

Aja, ska mysa på nu ett tag innan hon ska vila igen... Tjing!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback