Sömn..

Ja, Det får vi gott om här i huset nuförtiden! Herregud så lillan kan sooooova...

Hon somnade ju som sagt just efter 20 igårkväll..  Vaknade till några gånger fram till typ 01 för att hon tappat tutten.. När jag vaknade nsta gång av hennes tjoande så var klockan 9.20!! Herregud :) Aja, jag klagar inte.. Trodde hon skulle vakna vid 7 tiden! Jag gick och la mej just före 00 för att jag skulle orka upp så tidigt!

Skönt! Jag har alltid varit en morgontrött människa och kommer nog alltid vara det också! Jag vaknar aldrig och känner mej pigg och utvilad! Spelar ingen roll om jag sovit 2, 5 eller 8 timmar.. Ändå som en zombie när jag vaknar! Ganska skumt...

Klev upp med pigan när hon vaknade.. Fixade frukost och sen lekte vi på! När klockan närmade sej 11 såg hon sååå trött ut och jag la henne då i sängen! Då tänkte jag passa på att kila ut me Bobby. Precis när han ätit klart och jag var på väg ut genom dörren hör jag hur hon ligger å stånkar i sängen :P Sa till Johan att Bobby måste få gå ut så han tog henne till våran säng! När jag kom in åt jag frukost och sen hoppade jag in i duschen.. Först när jag kom ut från duschen så hade Vanessa somnat! Fel att sova direkt man är trött liksom?! :P

Nu ska jag vänta tills Vanessa vaknar så jag kan blåsa och platta håret.. Orkar inte störa henne med det nu när hon väl somnade ifall hon skulle vakna av det!

Senare idag ska jag ut och käka middag med Stina & Linda! Ska bli trevligt.. Inte alltför ofta det händer :P Aja, ska kika vidare nu.. Tjing! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback