Pust..

Känns som att det här kommer bli en låååång dag! Klockan är 14 och jag är redan sååå himla trött!!! Men vill inte gå och vila då jag vet hur segg jag blir när jag vilar mitt på dagen! Började plocka och städa när jag kom hem just efter 13.. Men mitt i allt kom jag på att jag hade glömt betala räkningarna! Så satte mej och gjorde det... Alltid lika roligt :P

Var och fikade med Lina, Sara, Nina, Erica & Therese (och alla ungar) vid halv 11.. Trevligt! Alla ungarna hade blivit såå stora sen jag sist såg dom! Melvin är ju supercharmig som vanligt, Melker hade blivit såå stor sen sist och nu ser man verkligen vilken gobit han kommer bli när han blir stor ;), Mario var som vanligt sitt söta själv men i början satt han mest och gömde sej :)... Sötungar! Tänk vilken tur att alla får så snälla och söta barn nuförtiden! Otroligt egentligen.. Inge skrik och gnäll från nån idag faktiskt.. Melvin skrek väl lite men inte för att han sura, utan tror det var för att han ville :) Vanessa kan ju ta ganska höga toner ibland hon också :P

Kul att man känner folk som har typ jämngamla barn som ens eget barn! Dom kommer säkert leka bra i framtiden :) Man får väl hoppas på det if ;P Kanske en av dom blir min svärson i framtiden?! Haha, hade ju varit ganska komiskt! Aja, ska väl göra ett ryck och fortsätta plocka nu.. Är ett enda stort kaos ännu hemma hos oss!!! Men det tar ju sin lilla tid när man har en karl som inte fattar att göra nånting ;P Tjing!

Kommentarer
Postat av: Linda

Hon somnade 22 å vaknade typ 8.45 :)



Jag hade bara voksipåsen över Majas vanliga kläder och en liten tunn dress. Å jag har verkligen gått i alla väder, fast det var -27.

2011-10-27 @ 23:48:03
URL: http://Http://cookiedragon.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback