Palt..

Klev upp halv 10 idag.. Började jobbet först 11 :) Skönt me sovmorgon.. Klev upp, klädde på mej,borstade tänderna och sminkade mej! Sen drog jag på mej et linne och jacka och gic ut me Bobby! När jag kom in så klädde jag om till lite varare kläder och sen drog jag på jobbet.. När jag kom dit kom jag på att jag glömt ta på mej en tröja?! Haha lite tankspridd på morgonen :) Kändes inte roligt att stå i kassan och jobba i ett linne så jag kikade på lagret och hittade en tröja som passade! Köpte den och började sen jobba...

Slutade 17 och då for jag till mamma för paltmiddag! Och det var supergott som vanligt.. Kusin Ia var också där ochdet var trevligt att ses då det var väldigt länge sen sist.. Hon var så snygg och fräsch fast hon är i vecka 35.. En liiten kula var allt som synte fast hon gått upp 11 kilo :P Aja, hon var ju så smal innan så.. Välbehövliga kilon ;P När vi var där såg jag att det skymtar en tand.. Så snart har jag ingen tandlös bebis nå mer :P

Satt där till typ 20 sen knatade jag och pigan hem.. Hon var sååå trött eftersom hon inte vilat vi 18 som hon alltid brukar göra.. Innan vi var vid profoto sov hon så sött! :) Kom hem och bar in en sovande Vanessa! Klädde av alla ytterkläder på henne och la henne i våra säng.. När klockan närmade sej 22 väckte jag henne för klädombyte (pyjamas) och välling! Sen la jag ner henne igen och nu sover hon :)

Vad ska jag göra nu då? Absolut ingenting på TV som vanligt..

Imorrn jobbar jag 9-15.. Efter det blir det fikadejt med Vicky! Ska bli trevligt eftersom det är ett tag sen vi träffades.. Har försökt planera in det svinlänge, men det blir som aldrig av! :( Så eftersom vi slutar samtidigt imorrn så tar vi det då! :) Eller hon slutade 15.10.. Skuum tid ;P

Aja, ska kika vidare ett tag nu.. Tjing

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback