Onsdag!

Tjabba!

Vanessa sover så jag chillar i soffan.. Tänkte slänga in lite ord och bilder här då ;P

Vanessa somnade vid 21.30 igår och vaknade 20 över 8 imorse.. Underbart! Själv pallrade jag mej i säng efter klockan 1så det var ju inte vidare smart.. Tänk vad många timmar jag hade fått sova om jag lagt mej direkt hon somnade!! :) Aja, jag och Stina satt å kikade på en bra dokumentär så därför det blev så sent..

När vi klev upp så gjorde vi oss iordning, jag gick ut med Bobby och sen vid 9.40 drog vi oss mot stan! Mötte upp Madde & Olivia på Café Oscar för en lunch.. Är det lunch 10 på morgonen?!? :D Jag tog en varm macka (ost och skink) med vitlöksdressing.. den är ju såå god! Satt och surrade ett tag och vid 11 skiljdes vi åt :) Jag knatade runt lite och sen gick jag till Ankis Zoologiska för att köpa en leksak och ett ben till Bobby! Lämnade Vanessa i vagnen eftersom hon hade somnat på vägen dit.. Stannade där och surrade ett tag medan hon snarkade på i vagnen.. Konstigt att barn sover bättre utomhus!







När jag sen kom hem så upptäckte jag att min påse från Ankis var borta så jag trodde jag hade glömt den där, men ringde och där var den då inte! Hmm... Gick utanför huset och kikade och där låg den :D Haha.. Hade visst bara tappat den efter vägen :) Bobby uppskattade leksaken!

Sen satte jag igång att rensa garderoben!!! Ska ju flytta alla kläder från Vanessas rum till vårt sovrum.. Nu behöver hon inte 3 garderober för sina kläder, Men ju äldre hon blir desto mer kläder kommer hon ju ha.. Så kändes lika att ta tag i det nu! Tog ett tag vill jag lova.. Passade på att rensa bort för små kläder! Storlek 62 har hon inte kunnat ha på väääldigt länge och storlek 68 har hon nyligen slutat använda.. Byxorna i den storleken har funkat ganska länge! Men nu är de storlek 74 som gäller :) Skööönt att få det bortrensat.. Har tagit ganska mycket onödig plats i garderoben märkte jag när jag hade vikt ihop allt i 62 & 68..



På bilden här över är det alla kläder som är för små.. Så det var litegrann :P Ringde till Sofe och frågade om hon var intresserad och det var hon :) Så när hon och lilla Saga kommer hem från BB ska jag föra dit allt så får hon väl kika vad dom vill ha! Kan ju hända att vissa ser lite mer tvättade ut än andra, Men i övrigt är 90% av kläderna i väldigt bra begagnad skick! Tycker jag iaf :) 

Aja ska väl försöka göra nåt vettigt medans lillan ännu sover.. Typ äta middag kanske? :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback