...

Fan va jag är less på mitt öga. Fick knappt upp det imorse när jag vaknade + att det såg lite infekterat ut på vissa delar!!!!! Nu har jag gått med det över 1 vecka och det blir bara värre.. *suck* Ska ge det över hegen innan jag ringer läkaren.. Är det ännu så här på måndag så kliver jag upp tiidigt och ringer läkaren!!! Nu är jag så less!



Osminkad, oborstad och nyvaken men den bilden får duga :P

Städade ju iaf upp i vårat kaos igår.. Lägger in en bild från Vanessas rum..



Nu ska det upp tavellister nånstans.. Haha, har köpt från ikea men jag har ingen aning om vart jag ska ha dom :P Nånstans i hennes rumiaf bara för att få upplite på väggarna! Blir stilrent och snyggt me bara list att sätta saker på...

Vann inte min auktion på tradera som jag veerkligen ville ha!! Faaan... Vanessa hade nog lekt bra med dom :) Fårlogga in och kika om jag hittar nåt annat kul...

Kommentarer
Postat av: linda l

Va ropade du in på tradera?

2011-10-28 @ 10:46:50
Postat av: Anonym

Hojja! Det där ögat såg Inge kul ut:/ hoppas du fick nå bra av läkaren!

2011-10-28 @ 21:09:29
URL: http://http:/Ninniii.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback