..

Såja.. städat heela morgonen känns det som! Lite mer ordning i kaoset nu :P Plockat ihop lite i vardagsrummet, hallen och köket! Ska bli så skönt att få komma hem på Söndag och fortsätta så man blir klar nångång!!!

Vaknade första gången vid halv 8.. Låg och vred mej i sängen och var precis på väg att kliva upp eftersom jag trodde klockan var mycket.. Kollade och den visade på 7.30.. Njaee inte rktigt morgon! Låg kvar och lyssnade på Vanessa! Hon sov! Så jag vette tusan vad jag vaknade av.. Aja fick blunda ett tag till iaf :D Nästa gång jag vaknade var väl klockan kring 9.30.. Gick upp och fixade mat till Vanessa och sen har hon sprungit efter mej i gåstolen medan jag har plockat och städat! som sagt; Lite mer ordning i kaoset! Jag blir gaaaalen när det är så här rörigt hemma.. Aja nästa vecka har jag ju tid på mej att få iordning! :)

Imorrn far jag och Vanessa till Stockholm där Johan möter upp oss!.. Ska packa idag! Det är fan det tråkigaste när man ska fara ivg ;P Ska packa färdigt Bobbys saker under dagen också så det är klart när han ska fara till pappa.. Han far nog dit redan idag! Ska ringa till pappa och fråga om han kan komma och hämta han efter han slutar jobbet eller senare... Skönt att slippa rasta Bobby imorn innan vi ska fara.. Johans mamma skulle hämta mej vid 10 tror jag hon sa! Flyget går vid 13 och hon ville hinna äta lunch på flygplasen innn vi far.. Jag ska nog ta med gröt och vatten i en termos så jag kan fixa mat till Vanessa där också.. Drygt att mata på ett trångt flygplan!  

Var förbi pappas jobb igår och scannrade in bildernafrån utlandet.. Bjuder på 3:







Aja, Har lagt ner Vanessa i sängen för ett tag sen och det är tyst därifrån ännu, Så ska kila ut me vovven nu! Tjing!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vad gulligt knubbig hon är nu! ;)De är ju så sällan man ser dem med bar hud så man ser ju inte sånt! Jo jag har klipptid åt dig nästa vecka! Vi messar om de!

2011-10-19 @ 13:08:36
URL: http://ninniii.blogg.se/
Postat av: Carro

Åh vilka fina bilder!! :)

2011-10-19 @ 23:30:33
URL: http://carrojohanssson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback